Ez az oldal korlátozottan támogatja a böngésződet. Javasoljuk az Edge, Chrome, Safari vagy Firefox böngésző használatát.
Gratulálunk! A rendelésed ingyenes szállításra jogosult. Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett (csak HU)

Use coupon code WELCOME10 for 10% off your first order.

Cart 0

Gratulálunk! A rendelésed ingyenes szállításra jogosult. You are 25.000 Ft away from free shipping.
Több termék nem érhető el vásárlásra

termék
Jól illik hozzá
Megjegyzés hozzáadása
Ajándékba küldöd?
Részösszeg Ingyenes

A szállítási díj, adók és kedvezmények a pénztárnál kerülnek kiszámításra.

A kosarad üres

GYIK

Van kérdésed? Jó helyen jársz! Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket, hogy könnyen és gyorsan megtaláld a válaszokat. Akár rendelés előtt jársz, akár csak most ismerkedsz a Florm világával, itt biztosan választ kapsz. Ha mégsem találnád, amit keresel, írj nekünk bátran – szívesen segítünk!

Általános kérdések

Miért pont a Florm virágokat válasszam?

Azért, mert nálunk nemcsak egy terméket veszel, hanem egy olyan virágot, amit mi is örömmel vinnénk haza. Mindegyik virágunk prémium minőségű, tartós, és minden apró részletükön látszik, hogy valódi növényekről mintázták őket. Ha nem szeretnél kompromisszumot kötni a látvány és a minőség között, akkor a Florm a legjobb választás.

Milyen típusú művirágokat árultok?

Három fő típust tartunk:

  • Selyemvirágok – Ezek a legélethűbbek és legfinomabb kidolgozásúak. Nagyon szépen mutatnak akár vázában, akár csokorban, és szinte megszólalásig hasonlítanak az igazi virágokra.
  • Műanyag virágok – Ezek az egyszerűbb típusok. Kevésbé élethűek, viszont strapabírók, és árban is kedvezőbbek.

Habvirágok – Ezek nagyon könnyűek, és jól variálhatóak. Szépen mutatnak kompozíciókban, koszorúkban vagy dekorációs célokra.

Mennyire valósághűek a Florm művirágai?

A Florm virágai igazán élethűek – sok vásárlónk először azt hiszi, hogy valódi virágokat lát. Prémium anyagokat használunk, minden részletre figyelünk, ezért tényleg úgy néznek ki, mintha frissen szedted volna őket a kertből. Ha megnézed közelről, akkor látod igazán, milyen aprólékosan kidolgozottak.

Miért érdemes művirágot venni?

Leginkább azért, mert gyönyörűek és praktikusak egyszerre. Nem kell velük foglalkoznod, nem hervadnak el, nem hullik a levelük, és akkor sem történik bajuk, ha épp elutazol vagy nem vagy otthon. Emellett költséghatékony megoldás is, hiszen hosszú évekig szépek maradnak, és akár többféle dekorációban is felhasználhatod őket.

Mit kell tudni a művirágokról?

A művirágok olyan virágok, amik selyemből, műanyagból vagy különböző textilanyagokból készülnek, és szinte pont úgy néznek ki, mint az élő virágok – azzal a különbséggel, hogy nem igényelnek locsolást, napfényt, vagy különösebb törődést. Gyönyörűek maradnak hosszú éveken át, gond nélkül.

Rendelés - Szállítás

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Az EU-n belül általában 1–3 munkanapon belül megkapod a csomagod.
EU-n kívüli rendelések esetén kb. 5–7 munkanap a szállítási idő.

A pontos szállítási időt a rendelés véglegesítésekor látni fogod.

Mennyi idő alatt külditek el a csomagomat?

A rendeléseket általában 24–48 órán belül átadjuk a futárnak. Ha hétköznap adod le a rendelést, még aznap vagy másnap csomagoljuk és feladjuk.

Amint útnak indul a csomagod, küldünk neked egy e-mailt a követőkóddal, amellyel bármikor megnézheted, merre jár a rendelésed.

Milyen futárszolgálatokkal dolgoztok?

Kizárólag megbízható szállítókkal dolgozunk, mint például a GLS, Express One, és a kötelező MPL A futárszolgálatot mindig az alapján választjuk ki, hogy hová és milyen címre kérted a rendelésed.

Kell-e vámot vagy adót fizetnem az EU-n kívülre történő rendelés esetén?

Igen, az EU-n kívüli rendeléseknél előfordulhat, hogy a helyi vámhatóság vámot vagy adót számít fel. Ennek összege országonként eltérő lehet. Érdemes előre tájékozódnod a helyi vámhatóság oldalán, ha EU-n kívülre kérsz szállítást.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Többféle fizetési lehetőség közül választhatsz:

  • Bankkártya: Visa és Mastercard kártyákat is elfogadunk
  • Apple Pay/Android Pay: Ha rendelkezel Apple vagy Android Pay-jel, kényelmesen használhatod ezt is.
  • Utánvét:
  • Banki utalás:
  • Klarna:
Külföldre is szállítotok?

Igen, természetesen külföldre is küldünk csomagokat. A szállítás költsége változó, függ a rendelési címtől, amit a rendelés leadásakor pontosan látni fogsz.

Hol tudom követni a rendelésemet?

A rendelésed állapotát bármikor ellenőrizheted, ha belépsz a fiókodba, és a „Rendeléseim” menüpontban rákattintasz az adott rendelésre. Ha bárhol elakadnál, vagy kérdésed lenne, nyugodtan írj nekünk, vagy kattints a jobb alsó sarokban található chat ikonra, és válaszd a „rendelés követése” lehetőséget. Fontos, hogy a követőkód legyen kéznél!

Termék csere - Visszatérítés

Extra tippek, hogy a rendelésed mindig időben megérkezzen:
  • Ellenőrizd rendszeresen a rendelés állapotát:
    Ha belépsz a fiókodba, a „Rendeléseim” menüpontban bármikor ellenőrizheted, merre jár a csomagod.
  • Ha késik a rendelésed, keress minket bátran:
    Ha úgy érzed, túl régóta vársz, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot, és utánanézünk a rendelésednek.
  • Mindig adj meg pontos szállítási adatokat:
    Rendeléskor ügyelj rá, hogy helyesen add meg a címet és elérhetőségeidet, így biztosan gond nélkül célba ér a csomagod.
  • Legyél türelmes: A szállítási idők függhetnek attól, hová rendelsz, és milyen futárszolgálattal küldjük a csomagot. Egy kis türelemmel biztosan megérkezik hozzád a várva várt virág!
Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mi a teendő?

Nagyon ritkán, de előfordulhat hiba – ha véletlenül nem azt a terméket kaptad, amit rendeltél, kérjük, jelezd nekünk minél hamarabb, és mi gondoskodunk róla, hogy gyorsan megoldjuk a helyzetet.

Sérült terméket kaptam, mit tegyek?

Ha bármi probléma lenne a csomagoddal, például sérült termék érkezett hozzád, kérjük, minél előbb jelezd nekünk! Szívesen segítünk abban, hogy mielőbb kicseréljük vagy visszatérítsük a terméket.

Lemondhatom vagy módosíthatom a rendelésem?

A rendelést nem tudod úgy lemondani, hogy nem veszed át a csomagot. Ha szeretnéd visszaküldeni, először jelezd nekünk, és mi segítünk mindenben. A részletes szabályokat itt találod.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Nagyon egyszerűen intézheted: használd a kapcsolati oldalunkat, és igényelj egy visszaküldési címkét. Csak kattints a linkre, add meg a rendelési számodat és e-mail címedet, és már küldjük is a további információkat.

Miután megérkezett hozzánk a csomagod, a vételárat maximum 30 napon belül visszautaljuk neked.

Fontos tudnod: ha nem veszed át a csomagot, az még nem számít hivatalos visszaküldésnek. Kérjük, mindenképpen értesíts minket előzetesen a visszaküldési szándékodról.

30 napos visszaküldési garancia

Szeretnénk, ha igazán elégedett lennél a Florm virágaiddal. Ha valami miatt mégis meggondolnád magad, a csomag átvételétől számított 30 napon belül visszaküldheted nekünk, és mi visszatérítjük neked a vételárat.

Kérünk, figyelj oda pár dologra, amikor visszaküldöd a terméket:

  • A virágokat eredeti állapotukban kell visszaküldened.
  • Fontos, hogy a termék nem lehet használt vagy sérült.
  • Minden virágot a teljes eredeti csomagolásával együtt várunk vissza.
  • A visszaküldés szállítási költsége téged terhel.

A részletes visszaküldési szabályzatot itt találod.

Biztonságos tranzakciók

A tranzakciók lebonyolítása banki szintű biztonsággal történik.

Egyszerű pénztár

Biztonságos pénztárunk gyorsan és egyszerűen használható.

Vegye fel a kapcsolatot

Kérdései vannak? Vegye fel velünk a kapcsolatot bármikor.